Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2011

οι δίσκοι του 2011 - #17

Peaking Lights
936
Not Not Fun Records
Φεβρουάριος 2011


Οι φίλοι μου, μου λένε ότι οι καλύτερες εποχές της Not Not Fun πέρασαν. Τα καλύτερα άλμπουμ της λέει τα έβγαλε και πλέον αν θέλουμε να είμαστε χιπ πρέπει να στραφούμε αλλού. Δε λέω, τους εμπιστεύομαι. Είναι πολύ χιπ οι φίλοι μου. Θέλω να τους ρωτήσω πόσο ακόμα θα κρατήσει η μόδα του lo-fi. Αν και, μεταξύ μας, όσο βγαίνουν δισκάρες σαν των Peaking Lights μπορώ να ανεχτώ πολλούς Ταϊβανέζους lo-fi μιμητές του Έλβις.



Σε προηγούμενα επεισόδια
18. Social Distortion - Hard Times and Nursery Rhymes [Epitaph Records]
19. Rustie - Glass Swords [Warp Records]
20. Planet of Zeus - Macho Libre [B-Otherside]

8 σχόλια:

  1. Ρε συ γκρην όνιον δεν πιστεύω να μην έχεις στη λίστα σου εκείνους τους γιαπωνέζους σου γκέιζερς από το Hokkaidō που κυκλοφόρησαν φέτος ένα συλλεκτικό βινύλιο σε 150 μόνο ενυπόγραφα αντίτυπα και τους ξέρουν μόνο 23 φίλοι τους στην επαρχία Yezo κι ένας μουσικόφιλος στην Ελλάδα. Εσύ δεν είσαι αυτός; Πφφ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έλα ρε, τρελή μεϊνστρημιά οι Peaking Lights το '11. Δεν φταίω εγώ αν δεν είσαι αρκετά ενήμερος! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χώσε ρε γκρην, όχι άλλοι γιαλατζήδες.
    (να δεις που ο απατεώνας ο χιουντάης θα μπει δεκάδα στα τελικά αποτελέσματα).

    πολύ καλή επιλογή και το peaking lights, οριακά δεν μπήκε στη δική μου λίστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ καλά λοιπόν, θα πάω τώρα να ακούσω Peaking Lights και θα επαναλάβω το σχόλιο στην κατάλληλη ανάρτηση. Spiral εσύ το έχεις γλυτώσει το τρολάρισμα αλλά όχι για πολύ ακόμα, μη χαίρεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. άντε ντε, δώσε μου και μένα λίγη σημασία :ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έχει πάρει φόρα ο silent. Μάλλον έβαλε στόχο να ξεπεράσει τον αγαπημένο μας lktrolly21!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. green σώσε με! με τρολλάρει στο τουίτερ! #symvainei_twra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ε κάντε κι εσείς λίγη υπομονή, 16 μέρες έμειναν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή