Κυριακή 12 Νοεμβρίου 2006

Sunday Morning

Κλασσική Κυριακή πρωί...
Δεν την λές μίζερη, αλλά άκεφη σίγουρα. Για κάποιο λόγο με το που ξύπνησα (σχεδόν) έβαλα στο winamp το Faith του George Michael! Περίεργη επιλογή, το ξέρω, αλλά για κάποιο λόγο μου φάνηκε οτι η διάθεσή μου ανέβηκε. Δυστυχώς στη συνέχεια κάτι μέσα μου ήθελε να ακούσει Stevie Wonder, και γι' αυτό έγινε μια πρόχειρη επιλογή: You are the sunshine of my life, Tuesday Heartbreak, I Believe (when a fall in love it will be forever), Superstition που το έκοψα στη μέση γιατί μου φάνηκε πολύ χαρούμενο, Golden Lady, All in Love is Fair και άλλα τέτοια κεφάτα. Κάπου εκεί κόλλησε και το Grace του Jeff Buckley και με αποτελείωσε. Αποφάσισα να πάρω δραστικά μέτρα: A-La-Mod - μια συλλογή με 23 groovy και αρκετά σπάνια μάλλον κομμάτια, απο αυτές που μόνο στο Soulseek βρίσκονται (ψυλλιάζομαι μάλιστα οτι δεν είναι επίσημες κυκλοφορίες απο κάποια εταιριά, αλλά μάλλον συλλογές άλλων χρηστών)! Εντάξει δεν λέω οτι σηκώθηκα όρθιος και άρχισα να χορεύω (θα μπορούσε να γίνει και αυτό βέβαια), αλλά για Κυριακή (και τι Κυριακή) μια χαρά δούλεψε!

Παράλληλα ανανεώθηκε η - πεσμένη τον τελευταίο καιρό - όρεξή μου να ανακαλύψω περισσότερα πράγματα απο βασισμένη-σε-groove μουσική (το groove-based music ακούγεται πολύ καλύτερο): jazz, funk, soul, early r'n'b, organ grooves κλπ. Η σύμπτωση ήταν οτι στην πρώτη σελιδα του allmusic guide βρήκα μια συλλογή με το όνομα What it is! Funky Soul and Rare Grooves, ακριβώς αυτό που ήθελα! Παράλληλα αποφάσισα να ακούσω το Midnight Creeper του Lou Donaldson (δεν κατάφερα να βρω το Alligator Boogaloo), το Boogaloo Beat του Sandy Nelson, και μια συλλογή με το όνομα Mood Party, η οποία υποψιάζομαι οτι θα μου αρέσει! Χαρούμενη μουσική, όπως λέει μια φίλη μου...

2 σχόλια:

  1. George Michael;
    στη φωτιά!!!:p
    δοκίμασε λιγάκι Donny Hatwaway και Percy Sledge. αν και νομίχω ότι δεν είναι groovy enough for you!
    δοκίμασε λιγάκι blue eyed soul τότε. τι λές για λίγο Rod Stewart!?!?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τς τς τς!
    το κρασί σαμταιμς σε κάνει να γράφεις ελεεινά ποστ!
    sorry m8!

    ΑπάντησηΔιαγραφή