Τρίτη 16 Ιανουαρίου 2007

Οι εραστές του τίποτα


Στην αρχή μου φάνηκαν πολύ pop και υπερεκτιμημένοι. Τώρα κόλλησα όμως με αυτό το τραγουδάκι τους, σύντομα θα έχω γνώμη και για όλο τον δίσκο! Το κομμάτι υπάρχει στη σελίδα των Κόρε. Ύδρο. στο myspace.

Με χλεύασαν, γιατί δεν ήμουν σαν κι αυτούς
Σου είπαν «Βγάλε τα γυαλιά» και σε χαστούκισαν,

γιατί ζήλευαν την εφηβεία σου

Μας πήραν τα παιχνίδια μας
και τα κατέστρεψαν,
γιατί φοβούνταν τα όνειρά μας

Μας μίσησαν, γιατί μυρίζαμε αγάπη

Μας φόρεσαν το στέμμα τελικά

οι εραστές του απόλυτου τίποτα

Με δίκασαν, γιατί έβλεπα, ενώ αυτοί ήταν τυφλοί

Με μία κάμερα στο σπίτι σου σε διέσυραν,

γιατί ζήλευαν τους έρωτές σου

Μας έδειξαν τα όπλα τους

και μας απείλησαν,

γιατί τους τρόμαζε η σιωπή μας
Μας σταύρωσαν, γιατί μιλούσαμε για ειρήνη

Μας έκαναν θεούς τους τελικά

οι εραστές του απόλυτου τίποτα


Αν πνιγώ το καλοκαίρι,
πού θα είμαι το χειμώνα;
Τ' όνειρό μου έχει παγώσει,
μα η πίστη μου ακόμα


Κόρε. Ύδρο. - "Οι εραστές του τίποτα"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου