Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2008

Vampire Weekend


Αν και η σχέση μου με το Pitchfork είναι περίεργη και ποτέ δεν εμπιστεύομαι με κλειστά μάτια τις κριτικές του, τον τελευταίο καιρό με βρίσκουν όλο και περισσότερο σύμφωνο. Κάπως έτσι έπεσα πάνω στους Vampire Weekend με αποτέλεσμα να ακούω το Cape Cod Kwassa Kwassa στο repeat, κατί που είχε να μου συμβεί καιρό με καινούριο ποπ συγκρότημα! Το όνομα του - όπως και των περισσότερων κομματιών τους - υποδηλώνει την επιρροή τους απο την αφρικάνικη μουσική δηλαδή έναν πολύ αφαιρετικό και βασικό ποπ ήχο που (παραδόξως;) δεν έχει ουδεμία σχέση με το rock 'n' roll!

Μπορεί σε μια βδομάδα να τους έχω ήδη βαρεθεί, για την ώρα όμως μου φτιάχνουν τη διάθεση!
(εδώ η κριτική του Pitchfork)

Υ.Γ. Και όσο τους ακούω τόσο μου θυμίζουν Pavement...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου