Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2008

31-10


Κατώτερος των προσδοκιών μου είναι ο καινούργιος δίσκος του Q-Tip 'The Renaissance'. Τουλάχιστον όσο έχω προλάβει να τον ακούσω, πέρα απο τα 2 singles ('Gettin' Up' και 'Move') που είναι εξαιρετικά ο υπόλοιπος δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο. Δεν είναι κακός σε καμία περίπτωση, αλλά o ίδιος ο Q-Tip έχει θέσει τον πήχη πολύ ψηλά. Ίσως αναθεωρήσω μετά απο λίγα ακούσματα, αλλά για την ώρα δεν συγκρίνεται ούτε με τους δίσκους των A Tribe Called Quest αλλά ούτε και με το 'Kamaal the Abstract'.



Δεν μπορώ να πω όμως το ίδιο για τους δίσκους των Jazzanova και Foreign Exchange. Καταπληκτικοί και οι δύο. Οι Jazzanova στο 'Of All the Things' έχουν κάνει πιο soulful τον ήχο τους - βοηθάνε και οι συμμετοχές των Phonte (απο τους Foreign Exchange), Paul Randolph αλλά και του Jose James στο καταπληκτικό 'Little Bird'. Το πρώτο single (και πρώτο track του δίσκου) 'Look What you 're Doin' to Me' το έχω στο repeat καιρό τώρα και απ' οτι φαίνεται ο δίσκος κινείται σε πολύ ψηλά επίπεδα, φροντίζοντας για πολλές εναλλαγές στο mood - απο τα soulful και funky σε στυλ Earth, Wind & Fire μέχρι τη jazz μπαλάντα του 'Little Bird' και τη samba του 'Gafiera'. Ακούστε οπωσδήποτε έναν απο τους δίσκους της χρονιάς.



Αντίστοιχα καλά λόγια μου έρχονται και για το 'Leave it All Behind' των Foreign Exchange. Καταπληκτικές παραγωγές σε έναν δίσκο με έντονο late-night feel - όσο κι αν μου τη σπάνε κάτι τέτοιοι προσδιορισμοί, νομίζω οτι είναι πολύ αντιπροσωπευτικός αυτή τη φορά! Προσωπική αδυναμία το 'Take Off the Blues', αλλά όλος ο δίσκος αξίζει προσοχής.



Παρεμπιπτόντως, ακουσα και το δισκάκι των Last Shadow Puppets μιας και όλο τους βρίσκω μπροστά μου και γιατί έχουν αυτό το καταπληκτικό εξώφυλλο. Χμ, ίσως είμαι λίγο αυστηρός αλλά γιατί βαρέθηκα τόσο γρήγορα; Καλύτερα να ακούσω Arctic Monkeys... (by the way η φωτογραφία είναι απο τα '60s, οπότε σταματάμε όλοι να ψάχνουμε την εικονιζόμενη!)

6 σχόλια:

  1. ουτε εγω καταφερα να μπω στο mood των puppets. πού το διαβασες οτι ειναι παλιες οι φωτο; και αυτη που εχουν στο σινγκλ; και αυτη παλια;; θελουμε παραπανω πληροφοριες!!!! οχι τπτ αλλο, να τη βρουμε πως ειναι σημερα και να της κανουμε αφιερωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. με τους jazznovation μπερδευα τους jazzanova ρε! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δεν θυμάμαι για τη φώτο που το διάβασα, αλλά ήταν σίγουρο!! πρέπει να γίνει το αφιέρωμα πάντως :p

    το κατέβασες το jazzanova ομως; jazznovation μέτριοι απ όσο θυμάμαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. το διαβασα κ εγω για την κοπελα του εξωφυλλου στο otherside στο avopolis. ναι κατεβασα jazzanova, πιστευω να το ακουσω το απογευμα. ρε εμενα q-tip μια χαρα μου φανηκε μια φορα που το ακουσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ρε δεν είναι κακός ο δίσκος του q-tip, σε καμία περίπτωση. Απλώς μετά τα 2 singles περίμενα κάτι πραγματικά πολύ καλό και απο αυτή την άποψη απογοητεύτηκα κάπως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. jazzanova δεν ακουσα ακομα γιατι με επιασε το post rock mood μου αλλα θα το κανω. με ενδιαφερει η αποωη σου για την ayo γενικα και για το νεο της αλμπουμ ειδικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή