Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2008

just an update

  • Καταραμένη ίωση. Όχι μόνο με κράτησες κρεβατωμένο ανήμερα των γενεθλίων μου, αλλά με έκανες να χάσω και το live του Τάκη στο Bios. Μα πότε θα τον δω πια να μου φύγει το απωθημένο;

  • Και προφανώς με τέτοια κέφια που διάθεση για καινούργιες μουσικές. Ή και γενικώς για μουσικές εδώ που τα λέμε. Απλώς επιβεβαίωσα οτι ο δίσκος των TV On the Radio είναι όντως πολύ πολύ καλός.

  • Καινούργιο ελληνικό μπλογκ. Through the eyes of the Underdog. Αποκλειστικά για hardcore. Μακάρι να κρατήσει γιατί απο μπλογκ που γράφουν για indie έχουμε μπουχτίσει. Τις άλλες μουσικές χρειαζόμαστε να μαθαίνουμε.

  • Και μια κομματάρα που μου χε λείψει τόσο καιρό που είχα να ακούσω Sublime:

Sublime - Badfish

2 σχόλια:

  1. χεχεχε καλημερα και ευχαριστώ!κυριως hardcore θα ελεγα.σημερα παίζει Social D!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το σκέφτηκα αλλά το "αποκλειστικά" μου άρεσε καλύτερα! κι ας ήμουν σίγουρος οτι θα έγραφες και για άλλες μουσικές :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή