Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2011

οι δίσκοι του 2011 - #6

Modeselektor
Monkeytown
Monkeytown Records
Σεπτέμβριος 2011

Συνήθως όταν γράφω για έναν δίσκο, τον ακούω ταυτόχρονα ώστε να μου έρθει έμπνευση μπας και το κείμενο που γράψω βγάζει κάποιο νόημα. Το κείμενο για το Monkeytown των Modeselektor το γράφω ακούγοντας punk rock. Ανάποδη τακτική: αν δεν θυμάμαι τι διάολο είναι αυτό που τόσο μου άρεσε στον δίσκο ώστε να τον βάλω στο #6, ε μάλλον η λίστα μου είναι της πλάκας. Ε λοιπόν, αυτό που θυμάμαι είναι οτι όταν είχε κυκλοφορήσει τον άκουγα συνεχώς, με είχε κολλήσει στον τοίχο ο ήχος του ρε παιδί μου, μιλούσα στους φίλους μου γι' αυτόν (με κοιτούσαν σαν καθυστερημένο) και άλλα τέτοια. Αλλά τώρα βαριέμαι να γράψω για τους Modeselektor, πάω να ακούσω Pregnant.



Σε προηγούμενα επεισόδια
07. Machinedrum - Room(s) [Planet Mu]
08. The Weeknd - House Of Balloons [self released]
09. Gil Scott-Heron and Jamie xx - We're New Here [Young Turks]
10. The Go! Team - Rolling Blackouts [Memphis Industries]
11. Sepalcure - Sepalcure [Hotflush Recordings]
12. Craft Spells - Idle Labor [Captured Tracks]
13. Night Birds - The Other Side Of Darkness [Grave Mistake Records]
14. Acid Baby Jesus - Acid Baby Jesus [Slovenly Recordings]
15. Shabazz Palaces - Black Up [Sub Pop Records]
16. Wu Lyf - Go Tell Fire To The Mountain [LYF Recordings]
17. Peaking Lights - 936 [Not Not Fun Records]
18. Social Distortion - Hard Times and Nursery Rhymes [Epitaph Records]
19. Rustie - Glass Swords [Warp Records]
20. Planet of Zeus - Macho Libre [B-Otherside]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου