Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2009

memory tapes - seek magic [2009]

Έχει τόσο ωραίο καιρό τις τελευταίες μέρες που υποσυνείδητα περιμένω το καλοκαίρι (πριν λίγα βράδια ονειρεύτηκα οτι ήμουν στη Σίφνο) και σκέφτομαι να προγραμματίσω τις διακοπές μου σιγά-σιγά για να βρω εισιτήρια. Και ενώ οι δουλειές με προσγειώνουν - κάπως - απότομα, το 'Seek Magic' των Memory Tapes κρατάει την ελπίδα ζωντανή. Ηλιόλουστο, θετικό, κάπως ψυχεδελικό (με την έννοια των - κάπως υπερτιμημένων για μένα - Animal Collective) θα ήταν άνετα το soundtrack των διακοπών μου αν είχαμε Αύγουστο (ναι, με έχει πιάσει εμμονή, το ξέρω)... με τα synths, τις πειραγμένες κιθάρες και το σταθερό 4/4 beat των ντράμς να δίνει ώρες-ώρες μέχρι και funky, χορευτική διάθεση... αλλά και με πιο ambient στιγμές (το Pitchfork κάπου εδω κόλλησε το όνομα Aphex Twin και μάλλον δεν έχει και πολύ άδικο)... ίσως ο,τι πιο "ευχάριστο" άκουσα φέτος, ακριβώς στην αντιπέρα όχθη απο τον ήχο των Kind Midas Sound (που δεν μου άρεσαν και πολύ) ή του Joker (που μου άρεσε). Άνετα στους δίσκους της χρονιάς!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου